GuidePedia

1

Dünkü yazımda rootsuz olanlar için topluma açık mekanların wifi şifresini öğrenmeyi paylaşmıştım.Bugün ise etrafımızdaki wifileri gösteren ve kırmamızı sağlayan bir programdan bahsedeceğim.Uygulama root izni ister.Telefonunuza root atmak isterseniz sitemize yorum yada Facebook sayfamıza mesaj atabilirsiniz.



Uygulama kullanımı gayet basittir.Kesin kırar demiyorum ama çoğunlukla kırıyor.Kullanım videosu çektim.İnanmayanlar için ekran görüntüsüde ekliycem.İki farklı uygulama indirip kurmamız yeterli.
Yapamayanlar için video ekledim.Kullanımı yapımı herşey videoda vardır.




WİFİ WPA WPS TESTERİ İNDİRMEK İÇİN BURAYA TIKLAYIN.

WİFİ WPA WPSYİ ÇALIŞTIRABİLMEK İÇİN GEREKLİ UYGULAMA BUNU YÜKLEMEZSENİZ UYGULAMA ÇALIŞMAZ. BUSYBOXBURAYA TIKLAYIN.

UYGULAMALARIN PRO SÜRÜMLERİNİ İSTEYEN OLURSAMESAJ ATINIZ.

YAPAN YADA YAPAMAYAN HERKES ALDIĞI SONUCU YORUM YAPARSA SEVİNİRİM.YAPAMAYAN OLURSA YORUM YAZSIN HER TÜRLÜ YARDIMCI OLURUZ.

Yorum Gönder

  1. Robot sifernizi verebilir misiniz yüklerin uygulamayı yapamadim Bush box uygulamasida açılmıyor

    YanıtlaSil

 
Top